PL DE

Nawigacja strony internetowej, nawigacja po stronach www

Profesjonalnie przygotowana nawigacja strony internetowej to fundament jej sprawnego działania. Dobra nawigacja decyduje o tym, czy przygotowane przez nas informacje zostaną odnalezione przez internautów w gąszczu innych treści. Z kolei z punktu biznesowego nawigacja ma za zadanie kierować użytkownika ścieżką sprzedażową, czyli od strony produktu do potwierdzenia zamówienia. Ponadto wpływa w dużym stopniu na współczynnik odrzuceń, a także czas jaki internauci spędzają na stronie.

Co jednak oznacza w praktyce dobra nawigacja strony internetowej?

W przeszłości w projektowaniu nawigacji www posługiwano się złotym środkiem - 3 kliknięcia. Teza ta sugerowała, że odwiedzający powinien dotrzeć do pożądanej informacji za pomocą 3 kliknięć myszką.

Intuicyjna nawigacja strony

Najwięcej korzyści przynoszi witrynie. Żyjemy w czasach, gdzie tempo życia jest zawrotne, dlatego nasi użytkownicy chcą szybko i sprawnie dotrzeć do poszukiwanych usług. Skuteczna nawigacja strony internetowej jest związana z użytecznością, czyli sposobem powiązania podstron i szybkim przechodzeniem do kolejnych elementów serwisu. Często to właśnie nowoczesne rozwiązania na witrynie powodują, że zapada ona w pamięć użytkownikowi. Odwiedzający badają wtedy nie tylko treść, ale również funkcjonalność strony internetowej.

GuideMe24 to narzędzie, które pozwala stworzyć własny, unikalny przewodnik po serwisie www. Dzięki użyciu dodatkowych opcji, Przewodnik KROKI po KROKU będzie przykuwał starannością wykonania i oryginalnością. GuideMe24 pozwala w dowolny sposób dostosować tworzoną "chmurkę" do własnych potrzeb. To znakomite narzędzie marketingowe świetnie sprawdza się na wielu płaszczyznach, dzięki temu reklamy oraz komunikaty w formie "chmurek" będą przypisane do konkretnego elementu na naszej stronie. Przewodnik sprawnie przeprowadzi naszych użytkowników przez każde doświadczenie online.

Dobrze zaprojektowana nawigacja po stronie internetowej z pewnością jest jednym z decydujących czynników o zatrzymaniu użytkowników na stronie, a tym samym uzyskaniu żądanej konwersji.