Wiele osób zastanawia się, jak można odstąpić od umowy po zakupach w sklepie internetowym Sportroom, a także jak można dokonać w nim zwrotu. Warto się tego dowiedzieć oraz zapoznać z całym procesem.
Wypełnienie formularza
Sportroom zwroty są możliwe po wypełnieniu stosownego formularza zwrotu. Formularz zwrotu produktów przekazywany jest klientowi wraz z zamówieniem. Dzięki temu możliwe jest szybkie i sprawne wypełnienie go, a także odesłanie nietrafionych produktów. W przypadku zgubienia dołączonego formularza możliwe jest jego ponowne wygenerowanie na stronie internetowej sklepu. Formularz należy wypełnić, pobrać, a następnie wydrukować oraz dołączyć do paczki. Jeśli wypełnienie i wydrukowanie formularza jest niemożliwe, do przesyłki należy dołączyć kartkę z podstawowymi danymi dotyczącymi odsyłanego zamówienia. Wśród nich można wymienić imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, pełną nazwę odsyłanego towaru, podpis, a także numer rachunku bankowego do zwrotu środków. Do przyjęcia zwrotu nie są niezbędne oryginalne dokumenty, takie jak paragon lub faktura.
Pakowanie przesyłki
Kolejnym etapem realizacji zwrotu w sklepie internetowym Sportroom jest zapakowanie przesyłki. Sportroom zwroty powinny być w odpowiedni sposób zapakowane, dzięki czemu nie ulegną zniszczeniu podczas transportu. Najlepszym rozwiązaniem będzie odesłanie produktów w oryginalnym opakowaniu, w którym były pierwotnie zapakowane. Jednak jeśli jest to niemożliwe, należy produkty zapakować w inne opakowanie, które będzie stanowiło dla nich właściwą ochronę w transporcie. Podczas pakowania produktów do zwrotu należy pamiętać, aby dołączyć do nich stosowny formularz zwrotu. Jeśli jest to niemożliwe, należy dołączyć kartę z zapisanymi podstawowymi danymi dotyczącymi odsyłanego zamówienia. Paczka powinna być odesłana na adres sklepu Sportroom, z którego przyszło zamówienie.
Wysyłka produktów
Po odpowiednim zapakowaniu produktów niezbędne będzie ich wysłanie, co umożliwi realizację zwrotu przez firmę. Sportroom zwroty można nadawać w dowolnie wybrany przez siebie sposób. Możliwe jest zarówno zamówienie kuriera do domu oraz przekazanie mu paczki, jak i nadanie paczki w punkcie do tego przeznaczonym. Wiele osób zastanawia się, jakiego przewoźnika należy wybrać podczas nadawania zwrotu. Jednak klient ma szerokie możliwości wyboru i może skorzystać z usług kuriera, który mu najlepiej odpowiada pod różnymi względami. Niestety Sportroom zwroty nie mogę być przekazywane osobiście do siedziby firmy, dlatego należy się zdecydować na usługę jednego z dostępnych przewoźników.
Nadaj zwrot do Sportroom za pomocą rozwiązania od Wygodne Zwroty.
Sportroom zwroty: rozliczenie
Sportroom zwroty realizowane są bardzo prosto i intuicyjnie, dlatego nikt nie powinien mieć problemów z przejściem tego procesu. Zwrot może być zrealizowany w ciągu czternastu dni od odebrania przesyłki. Natomiast zwrócenie środków pieniężnych klientowi następuje w ciągu czternastu dni od odebrania przesyłki przez firmę. Środki pieniężne zwracane są w ciągu czternastu dni na wskazane w formularzu konto bankowe. Wiele osób zastanawia się również, czy zwroty w sklepie internetowym Sportroom są bezpłatne. Jednak za przesyłkę zwrotną należy zapłacić, zgodnie z cennikiem wybranego przez siebie przewoźnika. Nie jest możliwe dokonanie zwrotu w inny sposób. Paczkę można wysłać dowolnie wybranym przez siebie kurierem. Jednak firma Sportroom nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, dlatego należy zwrócić uwagę na ten aspekt podczas wysyłki paczki. Należy również mieć na uwadze możliwy termin wysyłki zwrotu do firmy Sportroom, który wynosi standardowo czternaście dni od momentu odebrania paczki z wybranymi przez siebie produktami.